Online ügyfélkiszolgálás (hotline)

Hotline – Online ügyfélkiszolgálás a nap 24 órájában végig magyarul!

Jártál már úgy, hogy lefoglaltad a szállást és mikor oda értél a szállásra közölték, hogy nincs szobád? Ha nem akkor a szerencsések közé tartozol, de gondolom nem is szeretnél úgy járni. Vagy ha mégis így járnál akkor gondolom jól esne, ha lenne valaki mögötted aki segít neked. Helyetted lerendezi a szállodával a félre értéseket, nem neked kell veszekedned, vitáznod egy török recepcióssal a szálloda portáján, akinek olyan fura a német kiejtése, hogy sehogyan sem tudod megérteni. Mi így jártunk az első Fireflies utazásunkkor Salzburgba – amiről itt olvashatsz – alig tudtunk szót érteni a török recepcióssal, lett is belőle egy kis félre értés, de felhívtam a hotline-t és segítettek nekünk.

Most egy ilyen hasonló esetet mutatok be neked, amit egy Fireflies utazó társam írt. Vele Lengyelországban történt meg, hogy nem akarták nekik kiadni az általa lefoglalt szobát.

Lengyel kaland

” Családommal Lengyelországba utaztunk, több várost látogattunk meg. Zakopane volt az első állomás. 

Morskie-Oko

Az utunk elég viselhető volt, Szép helyeken mentünk.  Megérkeztünk a szálloda elé, kipakoltuk a csomagokat. A recepción bejelentkeztünk, ahol meglepetésünkre közölték, hogy nincs foglalt szobánk. Kicsit meglepődtem, de előrelátóan a fizetésről és a foglalásról kapott bizonylatokat kinyomtattam és vittük magunkkal. Miután átadtam a recepción   meglátták, hogy Fireflies foglalás, mondták, hogy nagyon jó partnerük a cég, azonnal megoldják a dolgot, kis türelmet kértek.  5 perc alatt  kaptunk egy ugyan olyan kategóriás, a foglalásnak megfelelő szobát. Minden flottul történt.

Megkönnyebbülve felvittük a csomagokat, elfoglaltuk a szobákat. Ekkor egy kicsit elgondolkoztam, hogy hogyan tovább. Eszembe jutott a hotline. Sokat foglaltunk,  utaztunk már a Fireflies-szal, de még ilyen „kalandunk” nem volt.  

Gondoltam egyet és felhívtam a 0-24 órás magyar nyelvű hotline-t, ahol elmondtam a történteket. Megkérdezték, hogy ért e valami kár, esetleg, ha taxival mentünk akkor keletkezett e nagyobb költségünk emiatt . Nagyon kedves, hatékony volt az ügyfél szolgálatos hölgy hozzáállása. Megkértem, hogy biztos ami biztos nézzen rá  a következő  – Krakkóban – lévő lefoglalt szállásunkra. Negyed óra múlva visszahívott a hölgy és tájékoztatott, hogy minden rendben a szállodában várnak minket, természetesen a foglalásnak megfelelően.

magyar online ügyfél szolgálat 7/24

Szóval ilyen is van, a nagy számok törvénye szerint – ha az ember sokat utazik néha becsúszhat technikai malőr. Azonban arra jó volt, hogy élesben tapasztalhattam meg azt, hogy a Fireflies hotline szolgálatára maximálisan lehet számítani. Köszönjük.” (Monostori Gabriella – Fireflies utazó)

Csak egy példa…

Ez csak egy példa volt, de gondold át, ha olyan helyre utazol, ahol a lefoglalt szálláson nem tudnak angolul és nem akarják a szobádat kiadni. Szombat van, itthon Európában éjszaka nincs kit hívnod aki segíthet, vagy ha van is egy telefonszámod, amit a foglalóportál adott meg csak angolul tudsz velük kommunikálni. Tegyük fel az utóbbi felhívod és angolul beleszól egy hölgy bármennyire is jól beszéled az angolt nem fogsz tudni vele annyira szót érteni, mintha egy anyanyelveden hozzád szóló hölggyel beszélnél. Nincs igazam?

Ezért is szeretjük mi a Fireflies-t ! Légy te is Fireflies klubtag! Töltsd ki az alábbi kérdőívet:

https://www.survio.com/survey/d/I2G1F8B8L2Y7M8X9C